tisdag 14 december 2010

Lucia

Jag åt lussebullar och var utklädd till pepparkaka.

av Aryan

6 kommentarer:

  1. Hej Aryan!
    Vad gott med lussebullar!
    Jag hörde att ni var så fina och duktiga när ni hade Lucia för föräldrarna och syskon.
    Imorgon får du berätta vad du gjort undet tiden jag varit sjuk.

    Kram Marlén

    SvaraRadera
  2. Hej Aryan!
    Jag tror att du var en supersnygg pepparkaka! Jag är ledsen över att jag inte kunde se dig igår. Har du bakat lussebullarna själv?
    Eva

    SvaraRadera
  3. Hej alla 1:or!
    Vad duktiga ni är på att skriva.

    Kram
    Marlén

    SvaraRadera
  4. Måste ha varit en söt pepparkaka :) Låter som du får göra massa skoj i skolan. Spelar du fotboll på rasterna forfarande? Kram Ida

    SvaraRadera
  5. Hej Aryan!
    Jag hörde att ert luciatåg var jättebra! Det kändes lite konstigt att jag inte var där och lyssnade.

    Hejdå från Karin

    SvaraRadera
  6. Hej Aryan!
    Du var en perfekt pepparkas-gubbe! Hatten var extra fin.

    Birgitta

    SvaraRadera