onsdag 10 november 2010

Snö

Jag tycker att det är ganska kul att göra snö-gubbar.
av Tuva

8 kommentarer:

  1. Hej Tuva!
    Vad roligt det är med snö! Idag har jag matat fårlarna ute.
    Hej då från Eva

    SvaraRadera
  2. Hej tuva,
    jag tycker också om snögubbar och snölyktor.
    vi kan bygga om Du är här nästa vecka

    från Madeleine

    SvaraRadera
  3. Hej Tuva! Jag tycker oxå om att bygga snö-gubbar. Om du vill
    kan vi göra snö-gubbar i morgon.

    Anna Patricia

    SvaraRadera
  4. Hej Tuva!
    Jag tycker att det är mysigt med snö. Jag hoppas att det är snö på julafton. Då kanske jag ska göra en snögubbe. Den ska ha en morot som näsa.

    Hej då från Karin

    SvaraRadera
  5. Hej Tuva. Jag tycker också om snögubbar. Vi kan bygga snögubbar om det fins snö kvar.
    Hoppas du har en rolig vinter! Hej då från Kolbrun

    SvaraRadera
  6. Hej Tuva jag tycker också om att göra snögubbar

    SvaraRadera
  7. Hej Tuva vi tyker också om snö-gubbar.

    av Zoe och Saga

    SvaraRadera
  8. Hej Tuva jag älskar snö vill du dyga en snögubbe
    nogon dag på helgen.

    av Saga














































































    du

    SvaraRadera